تعمیرات جنرال الکتریک در کرج

نمایندگی جنرال الکتریک در کرج

 

تماس با :

09121620259

        و 

34487569

ادرس : پایین تر از خیابان داریوش خیابان علامه

 

برین سرویس شرکت خدماتی در حوضه تعمیرات لوازم منزل می باشد که از سال 1382 کار خود را اغاز نموده است

 

مزایای شرکت برین سرویس

1_خدمات سریع : حاضر شدن در محل در سریع ترین زمان ممکن

 

2_ استفاده از قطعات اورجینال : تکنسین های برین سرویس از قطعات اورجینال برای تعمیر لوازم شما استفاده خواهند کرد 

 

3_تعمیر لوازم در محل : از دیگر مزایای برین سرویس می توان به تعمیرات دستگاه شما در محل اشاره کرد که

باعث جلوگیری از اسیب های احتمالی میشود

 

4_تکنسین های زبده : تکنسین ها و تعمیرکاران شرکت برین سرویس با داشتن 18 سال سابقه کار و همچنین فراگرفتن علم روز برای تعمیر لوازم شما حاضر باشند

 

5_اعلام هزینه قبل از باز کردن قطعات : یکی از قوانین شرکت برین برای سرویسکاران خود اعلام هزینه قبل شروع کار است

 

6_ضمانت کار انجام شده : شرکت برین سرویس برای تعمیرات خود 6ماه ضمانت در نظر گرفته است

 

جنرال الکتریک؛

نامی که با شنیدن آن هر شخصی به یاد لوازم‌خانگی باکیفیت و پرقدرت می‌افتد. در واقع شرکت آمریکایی جنرال الکتریک در زمینه‌های بسیار متنوعی همچون تجهیزات پزشکی، توربین‌های بادی، موتورهای الکتریکی، جنگ‌افزارها، لوازم‌خانگی و…. فعالیت می‌کند.
با اینکه گستره فعالیت این شرکت بسیار وسیع است اما مردم ایران این شرکت را با لوازم‌خانگی باکیفیت آن می‌شناسند و بیشتر افراد نیز از وسیله‌ای که داشته‌اند ابراز رضایت داشته‌اند.وسایل باکیفیت اگرچه از مواد اولیه مناسب و کیفیت بالا ساخته شده‌اند اما به هر صورت هر وسیله امکان دارد بنابر هر دلیلی آسیب‌دیده و نیاز به تعمیر داشته باشد.

در این زمان بهترین کار مراجعه به نمایندگی‌های موجود در سطح شهر است تا بتوان از توانایی‌های کادر مجرب در زمینه تعمیر لوازم‌خانگی بهره‌مند شد. اگر شما نیز از برند جنرال الکتریک استفاده می‌کنید و محل زندگی شما نیز شهر کرج است می‌توانید با خیال راحت برای تعمیر جنرال الکتریک در کرج با کادر نمایندگی در تماس باشید و مشکل خود را در میان بگذارید.
تعمیر یخچال در محل

 

تعمیرات یخچال جنرال الکتریک

 

یخچال‌ها از اصلی و ضروری‌ترین لوازم هر خانه و آشپزخانه‌ای هستند و نگهداری از آن‌ها نیز بسیار مهم است.

هرچند برند جنرال الکتریک از پیشتازهای بازار لوازم برقی است؛ اما استفاده غلط و مواردی ازاین‌دست سبب آسیب‌دیدن یخچال شده و نیاز به تعمیر جنرال الکتریک در کرج مخصوصا برای انواع یخچال به وجود خواهد آمد. تعمیر ساید‌بای‌ساید از جمله خدماتی است که سرویس‌های حرفه‌ای تعمیر جنرال الکتریک ارائه می‌دهند.
دلایل بروز مشکل در یخچال معمولی و سایدبای‌ساید

خاموش و روشن شدن: این مورد می‌تواند مربوط به اتصال داشتن در پریز برق باشد یا کمپرسور یخچال دچار آسیب شده و نتواند وظیفه خود را در سردکردن یخچال انجام دهد. آسیب‌دیدن بورد دستگاه نیز می‌تواند سبب اختلال در ارسال دستور شروع و توقف فرآیند به کمپرسور شود. مورد دیگر اختلال در ترموستات است که دما را درست تشخیص نداده و پیام را به‌درستی به بورد ارسال نکند.

کارنکردن فریزر: این مشکل نیز می‌تواند علت‌های متفاوتی داشته باشد؛ خرابی کمپرسور، کافی نبودن گاز یخچال، خرابی فن اپراتور، نبودن فریزر در دمای استاندارد، بروز اختلال در بورد و… .

خاموش نشدن فریزر: بسته نشدن درب یخچال، اختلال در ورود جریان هوای سرد، تنظیم نادرست دمای فریزر، خراب‌شدن لاستیک‌های درب فریزر و… بوده که این موارد از مشکلات شایع در یخچال‌ها به‌شمار می‌رود. همان‌طور که می‌دانید برطرف کردن بیشتر این مشکلات نیاز به دانش فنی دارند و در صورت نداشتن تخصص نمی‌توانید آن را برطرف کنید.

نگران نباشید راه‌حل شما مراجعه به نمایندگی تعمیر جنرال الکتریک در کرج بوده که از متخصصین این حوزه تشکیل شده است و دراسرع‌وقت اقدام به تعمیر یخچال و تعمیر سایدبای‌ساید شما خواهند کرد.

 

نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک در کرج

 

تعمیرات لباسشویی در کرج

 

یکی دیگر از لوازم ضروری هر خانه لباسشویی است. لباس‌شویی‌ها نیز در انواع مختلف توسط برندهای مطرح در بازار تولید و روانه بازار شده‌اند. جنرال الکتریک در این مورد نیز بسیار موفق عمل کرده و جزو برندهای پرطرف‌دار است. متأسفانه به دلیل وجود تحریم‌های سازمان ملل علیه کشور عزیزمان، ماشین لباس‌شویی‌های این مدل کم‌تر در بازار داخلی وجود دارند.

لباس‌شویی‌ها نیز دچار مشکل می‌شوند و نیاز به تعمیر لباس‌شویی احساس خواهد شد که می‌توانید به نمایندگی تعمیر جنرال موتور در کرج مراجعه کرده و مشکل لباسشویی خود را با متخصصین حوزه تعمیر لباسشویی در میان بگذارید.

دلایل عمده بروز مشکل در لباسشویی

روشن نشدن لباسشویی: برق نداشتن پریز یا خرابی دوشاخه، خرابی میکروسوئیچ، معیوب شدن کابل رابط وغیره.
حرکت نکردن دستگاه: دلیل این علت به موتور لباسشویی بازمی‌گردد که امکان دارد خراب شده باشد یا چرخ‌دنده‌های آن ایراد پیدا کرده باشند.

وارد نشدن آب به ماشین: این مشکل به دلایلی همچون کثیف شدن فیلتر ورودی ماشین لباسشویی، معیوب شدن هیدرو استات، خراب‌شدن تایمر و قطع بودن آب رخ می‌دهد.

نشت آب: فرسوده شدن لاستیک دور درب، سوراخ شدن مخزن آب، خرابی پمپ آب، سوراخ شدن لوله خرطومی و اتصال‌های شیلنگی به ماشین لباسشویی از جمله دلایلی است که باعث چنین نقصی می‌شود. البته مشکلات دیگری نیز وجود دارند که از حوصله بحث خارج است. برای تعمیر ماشین لباسشویی خود اگر دانش لازم را ندارید حتما به نمایندگی جنرال موتور مراجعه کرده و از اقدامات خودسرانه دوری کنید.

 

تعمیرات لوازم خانگی جنرال الکتریک در کرج

تعمیر ماشین ظرف‌شویی

توجه نکردن به نکات فنی و مشکلاتی که ممکن است برای آن پیش بیاید، سبب می‌شود تا هزینه‌های سنگینی روی دست شما بگذارد. در ادامه مشکلات رایج در بین ماشین‌های ظرف‌شویی را بیان خواهیم کرد. اگر شما نیز با این مشکلات مواجه شدید حتما به نمایندگی تعمیر جنرال الکتریک در کرج مراجعه کنید تا به نحو احسن مراحل تعمیر ظرف‌شویی صورت پذیرد.

مشکلات رایج در بین ماشین‌های ظرف‌شویی
ایجاد سروصدا در هنگام شستشوی ظروف: درست نچیدن ظروف داخل ماشین،

معیوب شدن بازوهای اسپری آب، خرابی پمپ ماشین از جمله دلایل بروز این اختلال به‌شمار می‌روند.

خشک نشدن ظروف: ممکن است به علت مسدود شدن مسیر پمپ تخلیه، خراب‌شدن پمپ تخلیه رخ دهد.
نشت آب: فرسوده شدن یا پاره شدن واشرهای دور درب، سوراخ شدن شیلنگ تخلیه، خرابی پمپ تخلیه نیز ممکن است باعث بروز چنین نشتی‌هایی شود.

وارد نشدن آب: این مشکل نیز می‌تواند مربوط به ایراد داشتن شیر ورودی آب،

مسدود شدن مسیر ورودی آب (قطعه شناور) و خراب‌شدن تایمر شناور دستگاه باشد.

همیشه تعمیرات وسایل برقی را به متخصص آن بسپارید

 
نتیجه‌گیری

در انتهای این مطلبی که در خصوص تعمیر جنرال الکتریک در کرج عنوان کردیم،

بایستی این مطلب را خاطرنشان کنیم که لوازم برقی آشپزخانه از ضروریات هر زندگی هستند. 

برند آمریکایی جنرال الکتریک با استفاده از قطعات بسیار باکیفیت در محصولات سبب شده است تا محصولاتش کم‌تر دچار مشکل و آسیب شوند. اما این محصولات نیز عمر مفید داشته و ممکن است طی استفاده نادرست از لوازم دچار ایراد شوند.

 

تلفن را بردارید و با نمایندگی تعمیر جنرال الکتریک در کرج تماس بگیرید. این مرکز با داشتن کادری مجرب و متخصص در زمینه تعمیر لوازم برقی سبب جلب رضایت مشتریان خود شده است و می‌توانید با خیالی آسوده تعمیر وسایل خود را به آن‌ها بسپارید.

 

شرکت جنرال الکتریک در سال 1892 میلادی به دلیل ادغام شرکت مخترع نام اور یعنی توماس ادیسون با مشارکت توماس هاستون به وجود امد 
مجله فورچون ابر شرکت جنرال الکتریک را 6 بار متوالی تحسین برانگیز ترین شرکت امریکا نام نهاد

برخی ارور های ساید بای ساید جنرال الکتریک

 

FF : دمای یخچال یا فریزر شما بالا امده و به زودی مواد شما خراب میشود ( در صورت مشاهده این ارور تماس حاصل فرمایید )

 

PF : برق به درستی وارد موتور و برد نمیشود ( یا پریز برق یا سیم اتصال ایراد دارد)

 

TC : این حروف زمانی پدیدار میشود که خچال روی حالت turbo cool باشد ( سریع تر خنک شدن ) که کد خطا نیست و میتوانید ان را از روی دیسپلی غیر فعال کنید

 

TF : این کد نیز مربوط به خطایی نیست و مخفف کلمه turbo freeze است که برای سریع تر خنک شدن سمت یخچال ساید است این کد را نیز میتوانید غیر فعال کنید

 

CI : این ارور اگر ظاهر شود ساید شما دیگر یخسازی نمی کند زیرا مشخص است

که مخفف کلمه ICE Maker است پس یخساز از کار افتاده است

 

88/89 : در صورت مشاهده این ارور یخچال را 10 دقیقه از برق بکشید و دوباره متصل کنید ،

چنانچه هنوز این ارور نمایان بود حتما تماس حاصل فرمایید تا یخچال شما مشکل ساز نشود 

 

 

تعمیرات لوازم منزل ازجمله یخچال فریزر از مهم ترین و حساس ترین کار های ایران محسوب میشود زیرا با این اوضاع اقتصادی مشخصا نمیتوان یخچال یا لوازم نو تهیه کرد و باید به بهترین شکل ممکن تعمیر شود تا مثل روز اول کار کند ¯ متخصصین برین سرویس با 15 سال سابقه کاری در خدمت همشهریان عزیز می باشند ¯

 

نمایندگی یخچال کلویناتور در کرجنمایندگی ظرفشویی مجیک در کرجنمایندگی یخچال هیمالیا در کرجنمایندگی یخچال امرسان در کرجنمایندگی تعمیرات مجیک در کرجنمایندگی تعمیرات وستینگهاوس در کرجنمایندگی تعمیرات آاگ در کرجنمایندگی بوش در کرجنمایندگی تعمیرات زیمنس در کرجنمایندگی تعمیرات بوش در کرجنمایندگی تعمیرات پروفایل در کرج /

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

خانه درباره ماتماس با ما