نمایندگی تعمیرات الگانس در کرج

 

تعمیرات لباسشویی الگانس در کرج

 

نمایندگی ظرفشویی الگانس در کرج

 

تعمیرات یخچال فریزر الگانس در کرج

 

نمایندگی ساید بای ساید الگانس در کرج

 

09121620259 —- 34487569

 

ادرس: خیابان داریوش

 

 

برین سرویس شرکت خدماتی در حوزه تعمیرات لوازم منزل و اشپزخانه است که از سال 1382 کار خود را با هدفی بزرگ اغاز کرده است

 

متخصصین و تکنسین های شرکت برین سرویس برای راه انداری و تعمیرات یخچال فریزر

، لباسشویی و ظرفشویی الگانس از قطعات فابریک و اورجینال استفاده می کنند تا کار

به دوباره کاری نکشد و خیال شما نیز راحت باشد

 

! تعمیرات لوازم برند محبوب الگانس به صورت حرفه ای توسط تکنسین های برین سرویس !

 

 

از مزایای شرکت برین سرویس میتوان به موارد زیر اشاره کرد

 

1_خدمات سریع : حاضر شدن در محل در سریع ترین زمان ممکن

 

2_ استفاده از قطعات اورجینال : تکنسین های برین سرویس از قطعات اورجینال برای تعمیر لوازم شما استفاده خواهند کرد 

 

3_تعمیر لوازم در محل : از دیگر مزایای برین سرویس می توان به تعمیرات دستگاه شما در محل اشاره کرد که

باعث جلوگیری از اسیب های احتمالی میشود

 

4_تکنسین های زبده : تکنسین ها و تعمیرکاران شرکت برین سرویس با داشتن 18 سال سابقه کار و همچنین فراگرفتن علم روز برای تعمیر لوازم شما حاضر باشند

 

5_اعلام هزینه قبل از باز کردن قطعات : یکی از قوانین شرکت برین برای سرویسکاران خود اعلام هزینه قبل شروع کار است

 

6_ضمانت کار انجام شده : شرکت برین سرویس برای تعمیرات خود 6ماه ضمانت در نظر گرفته است

 

 

الگانس

نامی که با شنیدن آن هر شخصی به یاد لوازم‌خانگی باکیفیت و پرقدرت می‌افتد.

در این زمان بهترین کار مراجعه به نمایندگی‌های موجود در سطح شهر است تا بتوان از توانایی‌های کادر مجرب در زمینه تعمیر لوازم‌خانگی بهره‌مند شد. اگر شما نیز از برند الگانس استفاده می‌کنید و محل زندگی شما نیز شهر کرج است می‌توانید با خیال راحت برای تعمیر الگانس در کرج با کادر نمایندگی در تماس باشید و مشکل خود را در میان بگذارید.
تعمیر یخچال در محل

تعمیرات یخچال الگانس ثناتعمیر

یخچال‌ها از اصلی و ضروری‌ترین لوازم هر خانه و آشپزخانه‌ای هستند و نگهداری از آن‌ها نیز بسیار مهم است. 

هرچند برند الگانس از پیشتازهای بازار لوازم برقی است؛ اما استفاده غلط و مواردی ازاین‌دست سبب آسیب‌دیدن یخچال شده و نیاز به تعمیر الگانس در کرج مخصوصا برای انواع یخچال به وجود خواهد آمد. تعمیر ساید‌بای‌ساید از جمله خدماتی است که سرویس‌های حرفه‌ای تعمیر الگانس ارائه می‌دهند.
دلایل بروز مشکل در یخچال معمولی و سایدبای‌ساید

خاموش و روشن شدن: این مورد می‌تواند مربوط به اتصال داشتن در پریز برق باشد یا کمپرسور یخچال دچار آسیب شده و نتواند وظیفه خود را در سردکردن یخچال انجام دهد. آسیب‌دیدن بورد دستگاه نیز می‌تواند سبب اختلال در ارسال دستور شروع و توقف فرآیند به کمپرسور شود. مورد دیگر اختلال در ترموستات است که دما را درست تشخیص نداده و پیام را به‌درستی به بورد ارسال نکند.

کارنکردن فریزر: این مشکل نیز می‌تواند علت‌های متفاوتی داشته باشد؛ خرابی کمپرسور، کافی نبودن گاز یخچال، خرابی فن اپراتور، نبودن فریزر در دمای استاندارد، بروز اختلال در بورد و… .

خاموش نشدن فریزر: بسته نشدن درب یخچال، اختلال در ورود جریان هوای سرد، تنظیم نادرست دمای فریزر، خراب‌شدن لاستیک‌های درب فریزر و… بوده که این موارد از مشکلات شایع در یخچال‌ها به‌شمار می‌رود. همان‌طور که می‌دانید برطرف کردن بیشتر این مشکلات نیاز به دانش فنی دارند و در صورت نداشتن تخصص نمی‌توانید آن را برطرف کنید.

نگران نباشید راه‌حل شما مراجعه به نمایندگی تعمیر الگانس در کرج بوده که از متخصصین این حوزه تشکیل شده است و دراسرع‌وقت اقدام به تعمیر یخچال و تعمیر سایدبای‌ساید شما خواهند کرد.

نمایندگی تعمیرات الگانس در کرج

تعمیرات لباسشویی در کرج

یکی دیگر از لوازم ضروری هر خانه لباسشویی است. لباس‌شویی‌ها نیز در انواع مختلف توسط برندهای مطرح در بازار تولید و روانه بازار شده‌اند. الگانس در این مورد نیز بسیار موفق عمل کرده و جزو برندهای پرطرف‌دار است. 

 

دلایل عمده بروز مشکل در لباسشویی

روشن نشدن لباسشویی: برق نداشتن پریز یا خرابی دوشاخه، خرابی میکروسوئیچ، معیوب شدن کابل رابط وغیره.
حرکت نکردن دستگاه: دلیل این علت به موتور لباسشویی بازمی‌گردد که امکان دارد خراب شده باشد یا چرخ‌دنده‌های آن ایراد پیدا کرده باشند.

وارد نشدن آب به ماشین: این مشکل به دلایلی همچون کثیف شدن فیلتر ورودی ماشین لباسشویی، معیوب شدن هیدرو استات، خراب‌شدن تایمر و قطع بودن آب رخ می‌دهد.

نشت آب: فرسوده شدن لاستیک دور درب، سوراخ شدن مخزن آب، خرابی پمپ آب، سوراخ شدن لوله خرطومی و اتصال‌های شیلنگی به ماشین لباسشویی از جمله دلایلی است که باعث چنین نقصی می‌شود. البته مشکلات دیگری نیز وجود دارند که از حوصله بحث خارج است.

 

 

تعمیرات الگانس در کرج

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و در خواست تکنسین با شماره دفتر 34487569 تماس حاصل فرمایید

 

همچنین عزیزانی که در شهر کرج سکونت ندارند نیز میتوانند با شماره گیری تلفن 09121620259 مشاوره لازم را نسبت به تعمیرات لوازم خود بگیرند

 

خرید قرص ظرفشویی در کرج  /  نمایندگی تعمیرات حایر در کرجتعویض فیلتر یخچال در کرجنمایندگی تعمیرات اسنوا در کرجتعمیرات پروفایل در کرجنمایندگی الگانس در کرجنمایندگی تعمیرات پروفایل در کرجفیلتر بیرونی 1 ساله ساید بای ساید  / نمایندگی تعمیرات سامسونگ در کرجتعمیرات ارچلیک در کرجنمایندگی تعمیرات مابه در کرجتعمیرات جنرال الکتریک در کرج /  رهاتعمیر

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

خانه درباره ماتماس با ما